poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Stop Suchej Skórze - akcja z BeautyFace


Lato w pełni,  wysokie temperatury sprzyjają zażywaniu kąpieli słonecznych  które wysuszają naszą skórę. Promienie słoneczne, wiatr, kąpiele w słonej wodzie to wszytko nie najlepiej wpływa na kondycję skóry, która staje się przesuszona, szorstka i ściągnięta.


 Szczególnie wrażliwa i narażona na przesuszenie pod wpływem wymienionych czynników jest skóra pod oczami, która jest najbardziej wrażliwa i zawiera najmniej gruczołów łojowych co sprawia, że równocześnie jest najbardziej podatna na wysuszenie oraz tworzenie się pierwszych zmarszczek.


Doskonałym rozwiązaniem jest wtedy zastosowanie nawilżających kolagenowych płatków, ja sama jestem ich wielką wielbicielką ze względu na to, że moje oczy często wyglądają na mocno zmęczone a tego typu produkty pomagają mi uporać się z tego typu problemami w sytuacjach kiedy gdy zależy mi na tym aby ładnie i świeżo wyglądać.

Z produktami tej firmy spotkałam się po raz pierwszy i już widzę, że na pewno nie ostatni. Firma BeautyFace ma w swojej ofercie bogata gamę przeróżnych profesjonalnych maseczek do twarzy, płatków  kolagenowych po oczy itp. 


Ja posiadam płatki nawilżająco ujędrniające z algami morskimi które mają za zadanie głęboko nawilżyć, wzmocnić warstwę lipidową, poprawić elastyczność i napięcie, ujędrnić naszą skórę wokół oczu, spłycić drobne zmarszczki a także zmineralizować ją.

To tyle od producenta a jak płatki sprawują się w rzeczywistości ?


W płaskim opakowaniu znajdziemy dwa dosyć spore płatki, zatopione w bezbarwnym żelu. Bardzo odpowiada mi to, że płatki są całkowicie bezzapachowe i rewelacyjnie trzymają się skóry, nakładałam je na 2 minut i w tym czasie robiłam dosłownie wszytko łącznie z bieganiem za dzieckiem a płatki nie zsunęły się nawet na milimetr. Jedyne zastrzeżenie mogę mieć do sposobu opakowania, bardzo łatwo bowiem jest ten płyn rozlać wydaje mi się, że plastikowe opakowanie w których płatki sobie pływają powinno mieć trochę wyższe brzegi wtedy może ryzyko rozlania tego płynu było by mniejsze a komfort otwierania większy.


Efekty ?
Są rewelacyjne i jestem z nich bardzo zadowolona. Skóra wokół oczu została wyraźnie wygładzona, nawilżona  i rozświetlona co sprawiło, że automatycznie i drobne zmarszczki przestały być widoczne dodatkowo zauważyłam znaczne rozjaśnienie moich nie małych cieni pod oczami. Muszę przyznać, że jeszcze żaden preparat nie zdołał nawilżyć i odświeżyć aż tak dogłębnie mojej skóry.



 Płatki możecie zakupić na stronie BeautyFace, aktualnie trwa na nie promocja i wpisując kod rabatowy WAKACJEZBF możecie zakupić zestaw 7 płatków w śmiesznie niskiej cenie 35 zł.

4 komentarze:

  1. Ciekawe, myślisz,że sprawdzą się jako ratunek po nieprzespanych nocach ?

    Nominowałam cie do Liebster Blog :) Tutaj całe info:http://aniolekzrogami.blogspot.com/2013/08/liebester-blog.html :)
    Zapraszam do siebie :) Do komentowania i obserwowania :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałyby mi się takie płatki:) Świetny blog, obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń