poniedziałek, 18 marca 2013


Dzisiaj będzie mały post o dekoloryzacji. Z pewnością większość z was miała za sobą, chociaż jedno farbowanie po którym  włosy wyszły wam o wiele za ciemne lub po prostu znudził się wam dotychczasowy ciemny kolor i chciałyście  mieć na głowie coś jaśniejszego i lżejszego. W takim wypadku rozwiązanie jest tylko jedno czyli  dekoloryzacja.


Wiele dziewczyn bardzo się jej obawia myśląc, że po takim zabiegu zamiast ładnych zdrowych włosków będą miały na głowie siano. Stosując profesjonalne kosmetyki fryzjerskie przeznaczone specjalnie do takiego zabiegu, naprawdę trzeba się postarać aby je sobie zniszczyć. Trzeba pamiętać, że dekoloryzator to nie ROZJAŚNIACZ, sciąga on tylko i wyłącznie sztuczny pigment nie rozjaśniając naturalnego włosa.

Fryzjerka nie jestem, ale sama mam za sobą  dwie samodzielnie przeprowadzone dekoloryzacje które nie naruszyły w żaden sposób struktury moich włosów. W salonie fryzjerskim  taki zabieg  jest dość drogi  w krakowskich salonach fryzjerskich dla moich sięgających do połowy pleców i dość gęstych włosów była to stawka od 250 do nawet 400 zł. Wykonywany w domu, jest nieporównanie tańszy( koszt około 40-50zł) dlatego poniżej przedstawię te produkty do dekoloryzacji jakie miałam okazję stosować, w sumie jest ich niewiele bo tylko 2 ale może którejś z was przyda się jakaś informacja o nich.


Pierwszym dekoloryzatorem jaki używałam był Renee Blanche.


Nie zawiera amoniaku ani wody utlenionej.Śmierdzi on niemiłosiernie, ale jest skuteczny,wydajny i bardzo delikatny. Ściągałam nim z włosów bardzo ciemny brąz na który farbowałam włosy już od jakiś 10 lat, nakładałam go jeden raz zgodnie z zaleceniami producenta na około pół godziny, jednak na ulotce jest napisane ,że można używać go dwa a nawet trzy razy pod rząd. Co ważne abyście nie obudziły się na drugi dzień z powrotem z ciemnymi włosami trzeba bardzo dobrze go WYPŁUKAĆ, umyć głowę najlepiej specjalnym oczyszczającym szamponem przynajmniej 2-3 razy). Jak widać moje włosy nie ucierpiały w żaden sposób są w takim samym stanie jak przed zabiegiem i  zostały zdekoloryzowane do poziomu rudości, ( z tego co widziałam dziewczynom które nie farbowały włosów przez tyle lat co ja lub na tak ciemny kolor ściąga od razu do blondu). To mi wystarczyło, na to nałożyłam farbę Majirel 7.1 i teraz mogę cieszyć się włoskami w kolorze jasnego chłodnego brązu. Czyli jak najbardziej polecam
Włosy przed i zaraz po dekoloryzacji produktem Renee Blanche  
I efekt po nałożeniu farby Majirel 7.1- popielaty blond



Kolejnym dekoloryzatorem jaki miałam okazję stosować jest Efassor Loreala,
moim zdaniem działa bardziej  jak rozjaśniacz niż dekoloryzator i polecam wam go jeśli potrzebujecie tylko lekkiej modyfikacji koloru do 2 tonów, nie niszczy włosów za to lekko wysusza ale wystarczy zastosowac odpowiednią pielęgnację aby włosy szybko wróciły do swojego poprzedniego stanu.


133 komentarze:

  1. Zawsze słyszałam o dekoloryzatorach jak najgorsze opinie, dopiero pierwszy raz słyszę o nich dobrze....:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że wiele kobiet myli dekoloryzację z rozjaśnianiem i próbuje zejść z koloru za pomocą rozjaśniaczy, które masakrycznie niszczą włosy i robią z nich siano... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam.jestem przed calym tym zabiegiem ale mam pytanie,prosze mi napisac dokladnie ktorym szamponem powinnam tyle razy zmyc ten smierdzacy renee blanche????

      Usuń
  3. Koleżanka fryzjerka polecała mi właśnie ten z Loreala, ale póki co nie zdecydowałam się, jednak myślę, że wybrałabym pierwszy:)
    Moje włosy farbuję czarnym bzem, więc nie do końca to czerń, ale marzy mi się coś jaśniejszego.
    Czy ten pierwszy środek dostępny jest stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Lusia, mi ten środek z Loreala trochę przesuszył włosy a robiłam go z wodą 6%, ponadto on sciąga do 3 tonów. Jeżeli chodzi o ten pierwszy dekoloryzator Renee Blanche to jeśli masz gdzieś w pobliżu sklep fryzjerski możesz o niego zapytać, nie we wszystkich jednak go mają.
    Ja swój zamawiałam z internetowego sklepu fryzjerskiego przez Allegro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprosze któregoś dnia teściową, żeby zobaczyłam w sklepie fryzjerskim ten środek, bo ona jest fryzjerką (ale starej daty), przy okazji jej zakupów.
      Zależy mi właśnie na tym, aby włosy jak najmniej ucierpiały.

      Usuń
  5. A jeszcze mam pytanie jak z wydajnością tego preparatu, bo widzę, że masz długie włosy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lusia, jest on mega wydajny, jeśli nie masz włosów po pas to jeden spokojnie Ci wystarczy. Dla porównania ja przy farbowaniu zużywam 3 opakowania farb a tu jedno opakowanie wystarczyło mi na całe włosy i jeszcze trochę go zostało.
    Jeśli zdecydujesz się go zakupić to pamiętaj tylko o tym aby dokładnie go wymyć nawet 4 razy bo inaczej nie cały barwnik może się wypłukać i na drugi dzień będziesz miała ciemniejsze włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super:) Po pas nie mam włosów, ale i tak są bardzo długie. Muszę się zebrać i coś wyczarować:) Strasznie mnie zainspirowałaś:) Bałam się, że już na zawsze będę skazana na czarne włosy albo krótkie, albo popalone. Widzę światełko w tunelu;) Dzięki bardzo:)

      Usuń
  7. :) i pamiętaj żeby później wybrać farbę o około 2 tony jaśniejsza od koloru jaki chciałabyś uzyskać bo po dekoloryzatorach kolory wychodzą ciemniej, ja dla przykładu farbowałam popielatym blondem aby uzyskać jasny brąz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki:) Będę pamiętać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakich środków do pielęgnacji włosów używasz?

    OdpowiedzUsuń
  10. Olejuję je raz w tygodniu olejkiem Sesa a w międzyczasie stosuje odzywkę Reginol firmy Framesi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jeszcze pytanie, jakim szamponem myłaś włosy po dekoloryzacji? Czytałam, że powinien być to szampon o niskim ph, podobno taki jest szampon Babydream dla dzieci, ale wiem też, że Ziaja ma kilka szamponów o niskim ph.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusia, szczerze mówiąc to nawet nie wiedziałam, że tak trzeba i umyłam takim zwykłym jaki stosuję na co dzień.

      Usuń
  12. Ja od kilku lat farbuję na czarno, i mam już za sobą jedną dekoloryzację (jakieś 2 lata temu) ale raczej to było rozjaśnianie bo włosy zaraz po miałam od żółtych u nasady po ciemnobrązowe końcówki. Bardzo szybko znów ufarbowałam na czarno bo nie podobał mi się taki gradient na włosach... Bardzo bym chciała pozbyć się tego czarnego koloru, myślisz że ten pierwszy dekoloryzator poradziłby sobie z nim?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje mi się,że powinnaś kupić 2 opakowania takiego dekoloryzatora i nałożyć go na włosy 2 razy w odstępie jednodniowym, nie bój się nie zniszczy włosów( ja tak robiłam za pierwszym razem) sam producent zresztą zawarł taka informację na ulotce, że można stosować go 3-4 razy pod rząd. On ściąga tylko sztuczny pigment tak więc nie ruszy w żaden sposób Twoich naturalnych odrostów ale przypuszczam, że skoro już długo farbujesz włosy na ciemny kolor to blondu jednak po nim nie uzyskasz tylko ściągnie Ci tak jak i mnie do rudości. I na taki kolor możesz rzucić jakiś blond z którego wyjdzie Ci brąz ;)lub iść do fryzjera aby dobrał tak kolor aby na rudościach wyszło coś ładnego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Swoja drogę trzeba bardzo uważać z tym farbowaniem po dekoloryzacji, ja niestety o tym zapomniałam i jak zawsze farbowałam profesjonalnymi farbami fryzjerskimi to teraz wybrałam się p te drogeryjne i zapomniałam, że wychodzą one dużo ciemniej niż powinny :/. W efekcie zamiast jasno brązowych włosów mam znowu na głowie dosyć ciemny brąz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, pomożesz mi? ;) Malowałam włosy miesiąc temu, początek wakacji 2015, odcień ciemna czekolada, wyszedł czarny, swój naturalny mam ciemny brąz ale nie aż tak bardzo ciemny. Chciałabym wrócić do swojego koloru po 4 bądź 6 miesiącach od farbowania, czy jeśli użyje dekoloryzatora to wrócę do swojego naturalnego koloru, czy wypali mi włosy i będą jaśniejsze albo rude? Dodam że nigdy wcześniej nie farbowałam włosów. Proszę odpowiedz, bardzo mi zależy :)

      Usuń
  15. Czyli w zasadzie wróciłaś do punktu wyjścia :) Ja tak naprawdę nie chciałabym blondu jeśli już to ciemny, mam czarne brwi i rzęsy więc lepiej mi w ciemniejszych. Zawsze śmiałam się, że natura się pomyliła dając mi włosy ciemny blond do takiej oprawy oczu :) myślałam o takim chłodnym brązie. Szkoda że dopiero teraz dowiedziałam się o tym dekoloryzatorze. Obawiam się trochę że ta część włosów która była wcześniej rozjaśniona i znów ufarbowana, może wyjść spod niego w jakiś nioczekiwany sposób.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurczę niestety :) Niedługo wybiorę się do fryzjera na ombre to i tak zrobią się trochę jaśniejsze:). Na Twoim miejscu po tym jak zdekoloryzujesz włosy wybrałabym się do fryzjera, on z pewnością dobierze taka farbę która ładnie wyrówna kolor włosów

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak zrobię jeśli się zdecyduję :) Bardzo dziękuję Ci za porady!

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem pod wrażeniem...miałam dekoloryzację u fryzjera, ale po czasie odczułam jej marne skutki...włosy były przesuszone i szorskie. Teraz mam blond ombre, ale zastanawiam się aby rzucić jakiś ciekawy brąz...teraz już wiem, ze gdyby mi się nie spodobał mam wyjście i tanią dekoloryzację. Ten rudy, który Tobie wyszedł po zabiegu jest piękny...w sumie taka rudość też mi sie marzy...i bądz tu człowieku mądry ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dokładnie, to jest bardzo fajna alternatywa dla tego typu zabiegu w salonie fryzjerskim:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoja opinia pomogła mi sięzdecydować na Renee :)

    OdpowiedzUsuń
  21. moj naturalny kolor włosow to jasny braz lekko wpadajacy w rudy, obmusliłam sobie ze przefarbuje się na ciemny kolor wiec uzyłam farby dziki kasztan z joanny niestety kolor wyszedł okropny nie tyle co jego odcien a fakt ze tak ciemny kolor do mnie nie pasuje, chciałabym bardzo zejsć do mojego poprzedniego koloru gdybym uzyła ten pierwszy dekoloryzator myslisz ze by mi pomogł i czy trzeba nakładać ponownie jakiś kolorek czy moze zostac taki jaki jest? dodam ze mam cienkie i troche zniszczone włosy nie pogorszy to ich kondycji?

    OdpowiedzUsuń
  22. mam pytanie. gdzie kupiłaś Efassor Loreala.? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja dzisiaj zakupiłam dekoloryzator Chantal color peel,włosy farbuje ponad 2 lata na czerń różnego odcienia,mój naturalny to jasny brąz. 2 tyg temu zastosowałam zmywacz UBER ale nie zadziałał,więc cała nadzieja w tym dekoloryzatorze ;) Nie wiem tylko czy umyć po nim włosy szamponem oczyszczającym czy np Nivea dla dzieci? Aha i czy zrobić płukanke z cytryny bądź octu jabłkowego... ? Pomoże ktoś ? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem po dekoloryzacji Chantalem,szczerze? Jak ktoś farbuje włosy 2 lata na czarno - nie polecam zakupu ;) Włosy są zdekoloryzowane tylko u nasady,w moim przypadku góra blond,do połowy głowy włosy rude,reszta czarna. Co to płukanki wody z cytrynką - polecam,kolor nie ciemnieje na drugi dzień,więc jeżeli komuś się uda zdekoloryzować włoski to polecam tą płukanke.

    OdpowiedzUsuń
  25. a czy jedna farba starczyła ci na całe włosy ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Na całość włosów zużyłam 3 opakowania farby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam a jaki czas jest tego trzymania na wlosach sa jakies wyznaczniki trzymania tego na wlosach czy sie trzyma standardowo 1h

      Usuń
  27. Witam,
    Dwa dni temu robiłam dekoloryacje renee blanche , dwukrotnie pod rząd. Jednak źle wyplukalam dekoloryzator położyłam farbe blond i wyszedl taki średni bez u nasady końcówki ciemniejsze. dodam ze kilka lat farbowalam na czerno, później jakoś doszlam do nierownomiernego brazu. Czy mogę za dwa tyg powtórzyć dekoloryzacje? Co zrobić aby bez farbowania włosy po niej nie sciemnialy? I czy klasc znowu jakiś jasny blond? Żeby uzyskać taki karmelowy blond? I przede wszystkim żeby nie wyszły znowu ciemne:( proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam :)
    Chciałam zapytać czy jeden dekoloryzator starczyłby na moje włosy, które kończą się równo z żebrami i są dosyć gęste?
    Z góry dziękuję za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Myślę, że tak. Dekoloryzator jest bardzo wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję bardzo :)
    Dzięki Tobie dowiedziałam się o dekoloryzatorze renee i jestem bardzo zadowolona.Mam tylko nadzieję, że dobrze wypłukałam i jutro nie czeka mnie jakaś niemiła niespodzianka ;P

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeśli po dekoloryzacji uzyskam rudość, to jaki kolor fabry wybrać by uzyskac karmelowy blond? Na rudość to wogole zlapie taki kolor?

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam a na jaki kolor po dekoloryzacji farbujesz?dalej Majirel7.1 czy jakiś inny?Fajnie jakbyś wkleiła zdjęcia bo jestem przed zabiegiem dekoloryzacji takiej jak ty i zastanawiam sie co by wyszło gdym zdecydowała się na jasny blon,satynowy blond castinga,lub orzechowy bląd palette? nie mogę sie zdecydować a ie chce zeby znowy były ciemne.......proszę pomóżcie

    OdpowiedzUsuń
  33. Zamówiłam w niedzielę dekoloryzator Renee Blanche, powinien dzisiaj przyjść więc jutro zobaczę co zrobi z moimi brązowymi włosami :)
    Ąsia.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zainspirowana Twoim eksperymentem skusiłam się na owy dekoloryzator. Farbuje włosy na czarno od daaaawna no może nie 10 lat ale kilka lat czarnych farbowań mam za sobą. Niestety mi nie wyszedł nawet w połowie taki efekt jak Tobie a robiłam wszyściutko jak jest napisane w ulotce. Płukaniu nie było końca... a efekt znikomy. ale nie poddaję się za jakiś czas spróbuje znów. Zobaczymy może za drugim razem się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  35. właśnie nałożyłam dekoloryzator na włosy, zobaczymy co będzie po 20 min.Farbowane miałam na ciemny brąz, naturalnie jestem szatynką, przechodziłam też rozjaśnianie pasemek po czym je pofarbowałam mam nadzieję,że nie będę miała kolorowych włosów wręcz się o to modle:)

    OdpowiedzUsuń
  36. a więc tak, po pierwszym razie włosy pojaśniały o 2 tony super.Spłukałam je szamponem naturalnym + soda oczyszczona by mieć pewność,że cały dekoloryzator zejdzie zrobiłam tak 3 razy następnie wysuszyłam je,zadowolona byłam bardzo efektem lecz na drugi dzień jak tylko wstałam włosy pociemniały dobrze by było gdyby równomiernie, ale niestety u nasady jasne a końcówki ciemne.Powtórzyłam zabieg jeszcze raz, nic nie dało, za trzecim razem włosy umyłam już bez sody oczyszczonej 5-6 razy i co...po kilku godzinach i tak zaczęły ciemnieć więc kupiłam farbę jasny popielaty blond trzymałam ją 20 min... w taki sposób doszłam do punktu wyjścia znowu mam brązowe i gdzieniegdzie ciemno-brązowe włosy.Obecnie zastanawiam się nad pójściem do dobrego fryzjera.Załamana jestem:(

    OdpowiedzUsuń
  37. Dzieki Tobie sprobowalam wkoncu tego dekoloryzatora, i jestem szczesliwa :) Nie jestem Blondi ale teraz pasemkami bede dochodzic do wymarzonego blondu. Wkoncu nie jestem czarna. Fakt stracilam 3 opakowania ale wlosy ani troche nie ucierpialy a wrecz przeciwnie sa blyszczace. Jedyne co zaluje to tego ze na drugi dzien zrobilam blond pasemka i mi troche wlosy popalil, moje wlosy nie lubia rozjasniacza nawet z najslabsza woda. Za jakis czas zas powtorze dekoloryzacje :) Polecam, lecz mi to robila kolezanka fryzjerka i dlugo mi plukala ale i tak konce sciemnialy , ale wkoncu nie jestem czarna :) Dzieki i polecam

    OdpowiedzUsuń
  38. A gdzie można dostać ten dekoloryzator Renee?

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja zamowilam na allegro jeden , a kolejne dokupilam w hurtowni fryzjerskiej i wyszlo mnie taniej

    OdpowiedzUsuń
  40. Mój naturalny kolor to jasny blond. Pomalowałam włosy na słodki braz. Juz Mi sie zmył i mam jasny braz/ciemny blond. Czy jeśli użyję takich produktów jak Ty, wrócę do jasnego blondu? Bardzo Mi zalezy aby wrócic do naturalnego. Jestem kompletnie niedoświadczona w tych sprawach dlatego pytam. Proszę o szybką odpowiedź. :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Myślę, że ściągnie Ci chociaż część sztucznego koloru, ale nie wiem jaki otrzymasz efekt końcowy. Na pewno otrzymasz kolor z ciepłym refleksem, będziesz musiała poczekać i parę razy nałożyć jakąś chłodną jasną farbę zanim włosy nabiorą ładnego chłodnego koloru. Ale i tak jest to lepszy pomysł od rozjaśniania włosów rozjaśniaczem.

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej. Mój kolor naturalny to słomiany blond. od 2 lat farbowałam włosy na ciemny brąz i teraz po tym dekoloryzatorze zeszła farba do takiego brązu wpadającego w rudy. Kupiłam do tego farbę ultra jasny blond, ale przed farbowaniem chciałam się zapytać, czy tego typu farby stosuje się od razu po dekoloryzacji, czy na drugi dzień? jak wy robiłyście?

    OdpowiedzUsuń
  43. Po ilu dniach po dekoloryzacji nałożyłaś farbę? :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mój naturalny kolor to ciemny, ale nie aż tak bardzo blond. Pofarbowałam włosy szamponetką z Joanny - porzeczkowa czerwień, która miała być do max 8 myć bodajże. Wyszły na początku różowe ale nie taki naprawdę różowy kolor a miał być czerwony:/ przy myciu włosów kolor blednął ale teraz został mi jakby jasny róż lub jasny brąz. Czy przy użyciu tego dekoloryzatora odzyskam swój naturalny kolor? Czy po tym produkcie będą później odrosty?

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam, mój naturalny kolor to ciemny blond. Od 4 lat farbuję się na ciemny brąz (czarny czasem wychodzi). Chyba już tak się przyzwyczaiły do tego koloru, że gdy farbuje odrosty na jasny brąz i tak chwytają na ciemno ;/ W przyszłym tygodniu chcę poddać się domowej dekoloryzacji. Jaki kolor powinnam dobrać, żeby wyszedł mniej więcej kolor ciemnego blondu, i czy kiedy kolejny raz będę się farbowała po dekoloryzacji np 3,4 miesiące po, nadal muszę używać jaśniejszych kolorów farb od tego który bym chciała otrzymać?

    OdpowiedzUsuń
  46. Natka ja myslę ze musisz brac jasniejsze kolory - jesli chcesz miec ciemny blond wiez sredni, zawsze po dekoloryzacji wychodzą ciemniejsze. pamietaj o dobrym wypłukaniu dekoloryzatora. myslę ze lepiej kupowac ciut jasniejsze nawet pozniej. bo lepiej miec jasniejsze niz znowu o wiele za ciemne. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. ja rowniez chciałam sciągnac czarny kolor uzywajac Renee Blanche, farbowałam włosy moze ze 3 razy na ciemny braz ,mój naturalny kolor to sredni blond ale niestety sie nie udało po zmyciu dekoloryzatora miałam wlosy takie jak na drugim zdjęciu mogły by byc ale mineło pare godzin i znow sa ciemne a napewno dobrze je umylam (5 razy) :(
    nie wiem czy warto kupowac dekoloryzator po raz drugi czy to bedzie chwilowa radosc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym na Twoim miejscu próbowała przeciez mozna go nakładac z 3 razy pod rząd ze spokojnym sumieniem :) i Twoje włosy napewno beda jasniejsze :)

      Usuń
  48. witam a czy uzywalas do koloryzacji tylko ta farbe majirel czy jeszcze do niej oxydant?

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam. Farbuje wlosy od paru lat, mój naturalny to średni brąz. Na początku farbowalam na ciemny brąz ( Np loreal - czekoladowy brąz Joanna - palona kawa, ktora wyszla zupelnie ciemna i zostaly czarne końcówki do tej pory ) w międzyczasie spodobaly mi sie kasztanowe, aż doszlam do czerwonych, od paru miesięcy farbowalam na czerwono ( palette salon colors 4-88 ). Wlosy wygladaly tak- czerwone na odrostach i coraz ciemniejsze po końcówki. Farba sie szybko zmywala do rudego. Ostatnie farbowanie mialo miejsce 19.09.13 . Chciala bym odzyskać mój naturalny brąz, a jeszcze marzy mi sie ombre. Czy jest to mozliwe żeby zejść z tego mojego 'czerwonego' który teraz jest rudy przy glowie zaraz za 2 cm odrostem, a przy końcówkach ciemny czerwono-czarny? Pytalam fryzjera i dekoloryzacja kosztuje 170 zł. Mam słabe i cienkie wlosy wiec troche sie boje tego. Proszę o szybką odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  50. Agnieszko do każdej farby profesjonalnej trzeba dokupić dodatkowo oxydant.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Mam pytanie ilu procentowy oxydant stosowałaś?

      Usuń
    2. Oxydant przeznaczony specjalnie do farb Majirel 6%

      Usuń
  51. Drogi Anonimie, niestety nie jestem fryzjerką i jest mi ciężko Ci pomóc. W poście opisałam mój przypadek dekoloryzacji tym produktem i jej efekty. Nie mam pojęcia jaki efekt uzyskasz na swoich włosach tym produktem, przypuszczam jednak, że użycie go jest dużo bezpieczniejsze niż dekoloryzacja u fryzjera która jest dużo bardziej inwazyjna.

    OdpowiedzUsuń
  52. a lepiej wedlug ciebie jest kupic ta farbe co ty mialas, czy jakas normalna w drogerii ? bo tez wlasnie che zejsc z czarnego i zakupilam juz zestaw do dekkoloryzacji i mysle teraz nad farba, chcialabym miec cos jak jasny braz lub braz ale nie ciemniejsze.

    Do tego jak mozesz napisz mi jesli mam odrost na 4 cm czy dekoloryzator mi ten odrost tez rozjasni bo nie chce miec dwoch odcieni na glowie

    Dzieki za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepsze są farby profesjonale. Pisałam już w poście, że ten dekoloryzator nie rusza naturalnych włosów i ściąga tylko sztuczny kolor.

      Usuń
  53. Zakup jest, zobaczymy co wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  54. wlasnie mam na glowie dekoloryzator rene, zobaczymy co mi wyjdzie, kupilam farbe Majirel odcien 5,31 trzymajcie kciuki, bo dzisiaj nie usne poki nie skoncze ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. A ja mam pytanko :) Ponieważ jestem naturalną blondynką, a zachciało mi się rudego, użyłam szamponu koloryzującego. Pierwszy raz w życiu farbowałam jakkolwiek włosy i prawdopodobnie ostatni i nie wiem czy ten szampon się do końca zmyje czy nie, więc się zastanawiałam, czy mogłabym użyć takiego dekoloryzatora gdyby jednak barwa nie zeszła mi do końca z włosów i pomóc sobie troszeczkę wrócić do mojego naturalnego koloru ...?
    A przy okazji bardzo ciekawy i pomocny post. Twoje rude są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Agnieszka, i jaki efekt???

    OdpowiedzUsuń
  57. Witam, niedługo zabieram się do dekoloryzacji włosów. Włosy mam rownie ciemne jak Pani (farbuję jasnym/srednim brązem ale ze mam bardzo jasny naturalny kolor wychodza jak bardzo ciemny braz). Chciałam zapytac jak długo trzymała Pani dekoloryzator na włosach aby uzyskać taki kolor jak na drugim zdjęciu (przed farbowaniem) ponieważ taki kolor chce mieć zeby zobaczyc czy będa mi pasować i ewentualnie pozniej zacznę jeszcze robić jakies niewielkie poprawki. Z góry dziękuję za odpowiedz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  58. Drogi Anonimie cały proces dekoloryzacji łącznie z czasem trzymania dekoloryzatora na włosach opisałam już w poście.

    OdpowiedzUsuń
  59. witam, z natury jestem szatynką i dość długo farbuje ciemnym brązem,ostatnio zrobiłam średni brąz i wyszedł czarny okropny kolor, przymierzam się do zakupu decoloryzatora Renee,mam pytanie jakim szamponem powinnam wypłukać decoloryzator aby nie powrócić do poprzedniego koloru i czy wystarczy zwykły, profesjonalny czy może lepiej zrobić płukankę z rozjaśniaczem,pozdrawiam dziękuje za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  60. Dużo kobiet mysli dekoloryzację z rozjaśnianiem a to zupełnie dwie inne rzeczy ;) dekoloryzacja ściąga nam z włosów sztuczny pigment (czyli farbę) nie naruszając przy tym struktury włosa natomiast rozjaśniacz usuwa z włosów cały pigment a one staja się żółte i zniszczone. Wracając do dekoloryzatorów śmierdzą straszliwie zgniłym jajem+bąkiem po grochówce+ zdechłym kotem ale to cena za zdrowe włosy ;) polecam nawet tym którzy maja pofarbowane na czarno poniewaz spokojnie mozna dekoloryzator nakładac z 3 razy i uzyskamy odcień kasztanowy lub nawet jasny brąz zalezy od włosa :) i zgadzam sie z Paniami wyżej WAŻNE ABY DEKOLORYZATOR DOKŁADNIE ZMYĆ NAJLEPIEJ 5 RAZY :p WŁOSY NIE SCIEMNIEJĄ WTEDY, A TAK TEZ LUBI SIĘ ZDAŻAC ALE MYSLE ZE ŁAGODNY SZAMPON OCZYSZCZAJĄCY X5 :D TEMU ZAPOBIEGNIE

    OdpowiedzUsuń
  61. czy moglabys mi pomoc ? wlosy farbowalam dlugo na czarne , zakupilam dekoloryzator , zrobilam 2 razy pod rzad , wszystko bylo fajnie . ale po dwoch dniach znow wrocily do ciemnych . i teraz mam duzy problem , poniewaz po dekoloryzacji chcialam zafarbowac wlosy to na pasemku wyprobowalam jak mi wyjdzie i niestety wrocil czarny . od tamtej pory minal ponad miesiac i nadal nie moge sie zafarbowac .. moze slyszalas gdzies od kogos .. co mozna w takiej sytuacji zrobic ; ) pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dlatego ze za slabo wyplukalas pigment po dekoloryzacji. Musisz conajmniej z 4 razy umyc wlosy po zabiegu. To cala magia. Spróbuj jeszcze raz i umyj wlosy najnormalniejszym szamponem.

      Pzdr

      Usuń
  62. śliczne włoski autorko! Fajnie wszystko opisalaś, Twoj post zainspirował mnie do kupinia Renee. jestem z nnatury chłodną blondynką, od lat farbowaną na wszystkie odcienie brązu. mam za sobą już pierwszą dekoloryzację 2 tyg temu lorealem. wloski teraz na górze są ciepło rude, niżej w kolorze karmelkowym. mam długaśne i gęste włosiska, marzą mi się jak najbardziej przybliżone do naturalnego kolorku by odrost wyglądał dobrze. w pn robię kolejne podejście tym razem raz na samą górę i później nna całość. zastanawiam się tylko nad farbą, chyba jakiś jasny popielaty blond. mąż mnie namawia na rudy heh podobają mu się takie jakie są teraz ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Nareszcie jakaś normalna porada odnośnie dekoloryzatora. Od dawna planowałam zakup ale albo nie wiedziałam jaki, jaki efekt będzie albo szkoda mi było kasy. Teraz jednak wydam te 40zł bo widzę, że warto :-) A dość mam swoich ciągłych ciemno brązowych prawie wpadających w czerń włosów. Maluję tak jak Ty od lat. Już nawet nie pamiętam jaki mam naturalny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  64. Przepiękny kolor Ci wyszedł <3 Jestem w szoku, że tyle tonów jaśniejszy :D Ja teraz jestem na etapie szukania odpowiedniego produktu do dekoloryzacji i bardzo skusił mnie Renee Blanche , który Ty używałaś :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Fajnie wyszlo :) myslalam, ze dekoloryzacja bardziej niszczy wlosy :) ostatnio sciagalam kolor w black pearl w krakowie i strasznie sie balam, ale jak sie uzywa dobrych kosmetykow to wlosy nawet to sa w stanie przezyc :) no i w koncu mam wymarzony od dawna kolor wlosow ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  67. Witam.
    W dniu dzisiejszym dokonałam dekoloryzacji w/w produktem. Jestem mile zaskoczona.
    Otóż zaczęło się tak. Moja córka miała naturalne włosy w kolorze średni blond. Jakiś czas temu zrobiła sobie pasemka profesjonalne u fryzjera 2 tony jaśniejsze. Były śliczne jednakże wiadomo włosy rosną, odrosty miała już jakiejś 15 cm długości. Zastosowałyśmy szamponetkę Palette w kolorze średni brąz. Wyszły równe ( nie trzymałyśmy ich długo). Wiadomo kolor się sprał, wiec zastosowałyśmy już wtedy farbę trwałą w tym samym kolorze z tej samej firmy. Trzymałyśmy ją 20 minut na włosach. Ku naszemu zdziwieniu kolor wyszedł kruczo czarny. Dlaczego okazało się za chwilę. Na opakowaniu kolor średni brąz w środku tubka granatowa czerń. Pomieszane warto sprawdzać podczas zakupu. Rozpacz śmiech wszystko na przemian. Kupiłyśmy dekoloryzator Renee Blanche. Nałożyłyśmy raz na 20 min potem dokładnie myłyśmy szamponem Biały Jeleń z bawełną jest bardzo delikatny. Potem powtórka i znów dokładne mycie naprawdę ale to naprawdę dokładne po 15 minut. Za pierwszym razem wyszły troszkę nierówne lekko w plamach grzywka która była robiona jako ostatnia bo zaczęłyśmy od tylu głowy była od czubka głowy odbarwiona natomiast końcówki wciąż w ciemnym brązie. Za drugim razem wyszły już piękne delikatnie odcień przydymionego rudego ale naprawdę niewiele zostawiłyśmy bo kolor naprawdę wyszedł piękny. Jednym słowem cudowny produkt, jednakże zaznaczam że dla bardzo gęstych włosów i sięgających za łopatki zalecam dwa opakowania. Producent zaleca zastosowanie czynności 3 razy ale właśnie dlatego ze włosy są grube i długie nam wystarczyło na 2 razy. Kolor nie zciemniał bo dokładnie wyprałyśmy włosy. Szczerze polecam. Na twarzy znów pojawił się uśmiech i łzy szczęścia. Jedno co jeszcze chcę wtrącić od siebie to to że wcale brzydko nie pachnie mam wrażenie jak każda farba do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  68. nie dajcie się nabrać!! Renee blanche tak bardzo cudowne... nie to że śmierdzi to jeszcze wcale nie działa.. takie to cudowne jest. 2 razy tym robiłam i nic.. gdybym wiedziała nigdy bym tyle kasy w to nie wsadziła.. tylko poprostu raz zainwestowała w rozjaśniacz.. i nie wieże w to że jej wyszło to tak jak na zdj pokazane jest... totalna ściema..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi po nałożeniu tego dekoloryzatora ładnie zszedł kolor, a malowałam na ciemne kolory od kilku lat. Może nie aż tak ładnie mi wyszło jak na zamieszczonym zdjęciu, bo bardziej nierównomiernie, ale efekty są zadowalające. Myślę,że dużo zależy od włosów i farb, którymi były włosy malowane. Po co tyle jadu?

      Usuń
  69. Chyba w złym tonie jest sugerowanie, iż jestem oszustką tym bardziej, że z tego co widzę po komentarzach to pomógł on nie tylko mnie. Że niby co zrobiłam Twoim zdaniem? komputerowo zmieniłam sobie kolor włosów na zdjęciu ?:). Każdy jest inny i to, że Tobie nie pomógł wcale nie oznacza, iż nie mógł sprawdzić się u mnie. Pozdrawiam i życzę na przyszłość trochę więcej logiki.

    OdpowiedzUsuń
  70. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  71. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  72. Jestem pod wrażeniem efektu, sama będę testowała renee blanche w ten weekend. Wcześniej mam tylko jedno pytanie - używałaś do farbowania czepka? Przeczytałam gdzieś, że jest potrzebny, nigdy wcześniej nie używałam go do farbowania, więc zastanawiam się czy jest niezbędny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta S, tak używałam czepka i dodatkowo owijałam włosy ręcznikiem. Dzięki niemu wytworzy się więcej ciepła i sam preparat lepiej zadziała.

      Usuń
  73. Jezeli mam odrosty 3 cm naturalnego koloru a reszta wlosow do lopatek dziki kasztan to co moze zadzialac ? (odrosty maja kolor jasnego brazu z blaskiem blondu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwinka987, odrosty zostaną takie jakie są a włosy pokryte farbą, ten preparat zdekoloryzuje Ci pewnie do rudości.

      Usuń
  74. Czy ten deko nadal jest dostępny jedynie na allegro i w hurtowniach? Nie można go kupić gdzieś indziej, stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
  75. Witam.A jesli mam wloski no teraz jakis sredni braz ale swoj pigment bardzo mocny i ciemny,wiekoszosc farb lapie mi na czarno nawet ciemny blond z garniera zlapapal mnie na czarno praktycznie ,nie wiem jak to mozliwe a odrost mam 2 cm i sporo w nim siwych to czy jesli bede nakladac praeparat renee to mam nalozyc go takze na naturalne wlosy czy tylko na te pokryte farba?Mam wlosy do ramion i koszt dekoloryzaji w salonie Pani mi podlliczyla na 160 zl!!I jeszcze jedno jesli uda mis ie sciagnac kolor to musze od razu nalozyc farbe?I jesli marze o czyms w tym stylu co ty masz czyli taki ciemny blondzik to farbe kupuje w takim kolorze jaki chce czy moze jasniejsza?Dodam ze ostatnio farbowalam wlosy farba fryzjerska.Dziekuje z gory za pomoc.No i wlasnie gdzie kupic ten dekoloryzator,w sklepie fryzjerskim dostane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edyta Jarząbek,możesz nałożyć ten preparat na naturalne włosy, ale on nic z nimi nie zrobi. Odrosty zostaną takie jakie są a dopiero z włosów pokrytych farbą zostanie wybity pigment. Zaraz po dekoloryzacji nie radzę nakładać farby, bo nie wiesz czy pigment został dobrze wypłukany i czy na drugi dzień Ci nie ściemnieją i nie będzie potrzeba nałożenia tego produktu jeszcze raz.. Jeśli chodzi o koloryzację już po, to zawsze lepiej kupić jaśniejszą farbę bo czyli od poziomu 7 lub 8 w górę. Jeśli kupisz kolor ciemny blond( który jest przeważnie w numeracji fryzjerskiej 6 i wychodzi jak jasny brąz) z pewnością będziesz miała na powrót ciemne. Nie wiem jak jest z dostępnością tego dekoloryzatora w sklepach fryzjerskich, ja zamawiałam przez Allegro.

      Usuń

  76. Ja mam kolor włosów naturalny blond, ale farbowałam je na ciemny brąz. Postanowiłam zdjąć kolor i poszłam do fryzjerki z kilku letnim doświadczeniem, która ściągała mi nierówno kolor a mianowicie włosy były rudawe i parę dużych ciapek brązowych trochę jaśniejszych od wcześniejszych. Wkurzyłam się, ale powiedziała mi, że to wyrówna i nałożyła farbę, po której moje włosy były takie jak przed dekoloryzacją:/ Wróciłam wściekła do domu. Po dwóch umyciach okazało się, że farba mi zeszła do stanu po dekoloryzacji. Próbowałam wszelkimi farbami wyrównać kolor włosów i nie dałam rady. Ostatni kładłam farbę Garnier 111+ rozjaśniającą o 4 tony i się poddałam. Mam odrosty ciemny blond, trochę niżej blond aż biały a reszta jasno rudy w brązowe ciapki  Na dodatek żadna fryzjerka nie chce nawet spróbować mi ich wyrównać. Kupiłam sama ten dekoloryzator i nie wiem jak go mam nałożyć by było dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  77. Czy mogę nałożyć na włosy, które próbowałam wcześniej rozjaśnić farbą z rozjaśniaczem dekoloryzator. Chciałabym mieć bardzo blond, ale z niektórych partii włosów nie mogę się wyzbyć brązu. Naturalnie mam włosy średni blond.

    OdpowiedzUsuń
  78. Piekny masz teraz kolor :) Ja probowalam kapieli rozjasniajacej. Nalozylam farbe Inoa 6.23 (ciemny blond) i wlosy nadal sa ciemne :/

    OdpowiedzUsuń
  79. A ja mam na odwrót. Naturalne brąz. Farba blond. Właśnie kupuje ten dekoloryzator. Mam tylko nadzieje, że się powiedzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, jeżeli masz swoje naturalnie ciemne włosy to nie kupuj tego dekoloryzatora bo stracisz tylko pieniądze. On działa na zasadzie wybijania tylko sztucznego pigmentu, wybija go z włosa a nie rozjaśnia. Jeśli swoją bazę masz ciemną a nie jasną to on w niczym Ci nie pomoże.

      Usuń
  80. Malowałam włosy przez osiem lat na czarno, próbowałam już dekoloryzacji w salonach fryzjerskich miałam nadzieję że dojdę do jasnego brązu ale żadna nie przyniosła efektu. Czy któryś z tych preparatów zadziała?

    OdpowiedzUsuń
  81. nowy kolor świetny :)) i zostaję :))

    OdpowiedzUsuń
  82. Witam, mam pytanie jakie jest stężenie wody, którą dodałaś do farby? :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Zastosowałam dekoloryzator 2 razy i bardzo ładnie zmył farbę (miałam kolor espresso) do miodowo-rudego. Bardzo ciekawy kolor:)) Moim naturalnym jest już siwy (mam go od czasów studiów) i do takiego dążę. Teraz będę musiała dobrać odpowiednią farbę aby uzyskać pożądany kolor albo cierpliwie poczekam aż odrosną.
    Po dekoloryzacji włosy myłam 4 razy szamponem oczyszczającym i płukałam wodą z dużą ilością cytryny. Minęły 4 dni i włosy nie ściemniały.
    Dokładną instrukcję dekoloryzacji znalazłam tutaj:
    http://fryzjer.info/newsy-aktualnosci/produkty/dekoloryzator-renee-blanche.html#comment-33

    pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  84. Jak zobaczę te dwa kolejne zdjęcia z twoją twarzą jak na pierwszym to uwierzę. Nigdy w życiu dekoloryzator nie rozjaśni, czy też usunie farby tak równomiernie jak na tych zdjęciach. Nie ma takiej opcji, bo:
    - nakładamy farby ciemne nierównomiernie na włosy,
    - włosy od nasady rozjaśniają się szybciej niż na końcach, ponieważ są farbowane rzadziej i warstwa farby na nich jest mniejsza.
    Stosowałam i wiem co mówię....

    OdpowiedzUsuń
  85. Dwa lata temu farbowałam włosy na granatową czerń. Użyłam dekoloryzatora Chantal i wypłukał czerń do janego mahoniu, potem użyłam rozjaśniacza i stałam się miodową blondynką. Potem eksperymentowałam z różnymi kolorami i wiele razy używałam Chantala - ZAWSZE się sprawdzał. Jeśli komuś Chantal nie wypłukał czerni to znaczy, że zabieg dekoloryzacji został źle przeprowadzony. Znane są mi jedynie opinie, że Chantal ma problemy z wypłukaniem czerni na włosach po zabiegu hennowania, po zabiegu prostowania włosów jakimś środkiem - ale są to opinie zasłyszane, zatem nie wiem ile w tym prawdy. Za tydzień się przymierzam do kolejnego pożegnania z czernia, jak zawsze kupiłam Chantal i jestem pewna, że zabieg się uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do Luszka Ciechacka
      napisz prosze jakiego rozjasniacza użyłaś?
      z drogerii czy proszek + woda (jaka mocna?)
      i jaką później nakładałaś farbę?

      z góry dziekuje i pozdrawiam ;)
      J.V.

      Usuń
  86. do Luszka Ciechacka
    napisz prosze jakiego rozjasniacza użyłaś?
    z drogerii czy proszek + woda (jaka mocna?)
    i jaką później nakładałaś farbę?

    z góry dziekuje i pozdrawiam ;)
    J.V.

    OdpowiedzUsuń
  87. ile czasu musi upłynąć od dekoloryzacji np. Chantallem do rozjaśniania?

    OdpowiedzUsuń
  88. Witam. Po przeczytaniu Twojej historii z powyższym produktem postanowiłam go zakupić i mam lekkie wątpliwości. Mój naturalny kolor włosów to ciemny blond, zazwyczaj do lekkiego rozjaśniania używałam sprayu z Joanny, jakiś czas temu całość pomalowałam na złoty blond, który wyszedł dość żółtawy. Postanowilam wiec zmienic kolor i przemalowałam włosy na kolor mahoń, było to jakiś miesiąc temu a teraz kolor się wypłukał i jest bardzo wyblaknięty, coś pomiędzy siwym różem a strasznie wyblaknieta czerwienią. Myślisz, że po dekoloryzacji uzyskam choć trochę naturalnego koloru wlosow?

    OdpowiedzUsuń
  89. Witam. Mam dylemat tez chce użyc tego produktu do pozbycia sie ciemnego koloru ale znalazlam maly szczegol a jest nim to ze na opakowaniu na Twojej stronie system jest prze y a na allegro jest przez i nie wiem czy mam zamawiac ten przez ,,i,, ?? Czy moze byc to podróbka ?? Pomożesz ??

    OdpowiedzUsuń
  90. Witam.Malowałam wczoraj włosy farbą Palette ciemny brąz,niestety farbę trzymałam godz i wyszedł mi czarny!! Nie chcę czarnego,ponieważ 2lata temu rozjaśniałam włosy. Chcę mieć 2tony jaśniejsze włosy(chociaż). Wolałabym wybrać ten drugi dekoloryzator ale niewiem czy sb poradzi. Z góry dziękuję :) :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Trafiłam tutaj bo szukałam dobrego dekoloryzatora. W ostateczności zdecydowałam się jednak na firmę Chantal o której słyszałam wiele dobrych opinii. I..ufff...udało się. Wyszło super, kolor zszedł równomiernie, nie pozostały żadne plamy, włosy nie są zniszczone. Także polecam! Może komuś się przyda moja opinia;)

    OdpowiedzUsuń
  92. dzewczyny mam czerwony kolor obecnie do jakiego zejde po Chantal bo chce przejsc na rudy a jakos wszyscy dekoloryzuja czarny a czerwony malo jest info bo nie wiem jaki kolor rudego kupic a upatrzylam Venita bez amoniaku 7,4 lub 7,33 naturalnie mam brazowe a czerwony farbuje od roku

    OdpowiedzUsuń
  93. Still Oli ja miałam włosy czerwone,potem robiłam ombre z czerwienią i na to nałożyłam farbę śliwkowa oberżyna z Joanny,dekoloryzacje robiłam wczoraj,preparatem Elgon dostępnym w sklepach fryzjerskich.Po dekoloryzacji kolor wyszedł miodowy brąz.Cała czerwień zeszła bardzo ładnie,a tego sie bardzo obawiałam bo farbowałam włosy na czerwono przez cztery lata.

    OdpowiedzUsuń
  94. Witam:)
    Mam pytanko odnośnie dekoloryzacji.....Moja przygoda zaczeła sie wczoraj,zrobiłam dekoloryzacje,z ciemnego brązu,bo chce znowu być blondynką,dekoloryzator ładnie usunął kolor włosy były miodowo brązowe wpadające w rudy,problem zaczął sie dziś,żeby jeszcze bardziej kolor był jasny zastosowałam kąpiel rozjasniającą(bałam się użyć samego rozjaśniacza) i....zonk....włosy ściemniały.Moje pytanie brzmi czy po tej kąpieli mogę normalnie użyć farby rzecz jasna o przynajmniej trzy tony jasniejszej czy powinnam odczekać?Boję się ze włosy jeszcze bardziej sciemnieją.Prosze o porade

    OdpowiedzUsuń
  95. Ja po dekoloryzacji z czerwonego zeszlam na zlotorudy po 2 krotnej dzień po dniu potem ufarbowalam włosy farba w odcieniach blond a na glowie wyszedł mi ciemny brąz który fakt po kilku dniach i myciu szamponem fioletowym żył się do czegoś w kolorze miedzi.

    OdpowiedzUsuń
  96. Czym mam wypłukać ten dekoloryzator? Jakim szamponem najlepiej? Czy nada się do tego szampon przeciwłupieżowy ?

    OdpowiedzUsuń
  97. Witam:)
    Czy po dekoloryzacji wlosy sa takiego samego koloru jak wlasny naturalny? Czy i tak wychodzi w innym wpadajacy w rudośc?

    OdpowiedzUsuń
  98. Ja wykonałam zabieg dekolaryzacji z brązu takiego jak ma Anita trzymałam dekolaryzator 30 minut pod czepkiem foliowym podgrzałam czepek suszarką ciepłym powietrzem i jestem zadowolona bardzo wyszedł mi identyczny kolor jak Anicie :) więc DA SIĘ !!! Co ważne włosy faktycznie nie zostały zniszczone :) Kupiłam farbę taką samą Majirel 7.1- popielaty blond tylko zamówiłam osobno na alegro oxydant 6% i jeszcze nie doszedł .Więc czekam aż przyjdzie i będe farbować ciekawa jestem czy potem też wyjdzie taki sam jak Tobie Anito-oby :) Pozdrawiam i Dziękuję za porade

    OdpowiedzUsuń
  99. Ciekawe jest to o czym piszesz.... jezeli produkt do dekoloryzacji nie narusza naszego naturalnego pigmentu to ja jestem święta ķinga. Sama przechodzilam przez ten zabieg w salonie z włosów czarnych. Przy skórze miałam lekki odrost a po dekoloryzacji wlosy tam byly prawie biale. Co o tym sadzisz?

    OdpowiedzUsuń
  100. Witam.Od 12lat mam czarne włosy i wkońcu zdecydowałam sie na dekoloryzacje,dokładnie miesiąc temu. Wykonywalam w salonie w warszawie,nie na calej dlugości tylko ,,ombre"bo mialam świeżo farbowane wiec kobieta odradzala mi od nasady włosów i zaproponiowala od połowy.Wiec,grubsze pasmo ścielam bo byly spalone i niestety musialam sporo ściąć bo nie moglam na nie patrzec,pozostale fajny kolor.Czekam na odrosty żeby zrobic na calej dlugości,mam obawy żeby nie spalić ich,osobiście odradzam robienie samemu,tylko w salonie fryzj.ale sprawdzonym bo mojej siorze laska spalila włosy i musiala ściać i przedluzyć. Masakra.Pozdrawiam serdecznie laseczki.

    OdpowiedzUsuń
  101. Witam, co to za farba ta ciemna którą masz na włosach?? Prosze o odp

    OdpowiedzUsuń
  102. nie uzywajcie renee blanche! ta dziewucha, która jest autorką tego bloga moze i faktycznie jest na zdjęciu z czarnymi włosami, ale pozostałe zdjęcia nie są jej! krętaczka zachęca do używania jakiegoś gówna które jest DROGIE, piszę DROGIE bo za coś co w ogóle nie działa nie powinno się płacić ani grosza. Mam nadzieje, że nie śpisz spokojnie oszustko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam Cię serdecznie, podejrzliwy Anonimie ;)

      Usuń
    2. Klamiesz- pewnie trzymalas to na glowie nie 45 minut tylko 20, a na koniec nie umylas 5 razy pod rzad wlosow szamponem przeciwlupiezowym.

      Usuń
  103. Uwaga Przyjaciele,
    Mam na imię Vanessa Wayne i opieram w Texas USA. "Moje życie jest powrotem !!! Po 1 roku uszkodzony

    małżeństwa, mój mąż zostawił mnie z dwójką dzieci. Czułem się jak moje życie się kończy prawie

    popełnił samobójstwo, byłem emocjonalnie się przez bardzo długi czas. Dzięki wielkim urokiem

    Rzucający nazywany arcykapłana Dr IDAHOSA które spotkałem w Internecie. Z jednej wiernej dzień, jak ja

    Przeglądając internet, natknąłem się na wiele świadectw o tym zwłaszcza

    przeliterować rzucającego. Niektórzy ludzie zeznał, że przyniósł ich Ex kochanka plecami, niektóre zeznał, że

    On przywraca macicy, raka leczyć, i inne choroby, niektóre zeznał, że może rzucić czar

    zatrzymać rozwód i tak dalej. Ja również spotkałem jednego konkretnego świadectwa, to było o kobiecie

    nazywa Sonia, ona świadczy o tym, jak przywiózł jej kochanka Ex w mniej niż 7 dni,

    na koniec jej zeznań upuściła adres e-mail Arcykapłana dr IDAHOSA'S. Po

    czytając to wszystko, postanowiłem spróbować. Skontaktowałem się z nim za pośrednictwem poczty elektronicznej

    (dridahosaspellcaster@gmail.com) i wyjaśnić mój problem z nim. W ciągu zaledwie 3 dni, mój

    mąż wrócił do mnie. Rozwiązaliśmy nasze problemy, a my jesteśmy jeszcze szczęśliwsi niż wcześniej. Wysoka

    Ksiądz dr IDAHOSA jest naprawdę utalentowanym człowiekiem, a ja nie zatrzyma publikowanie go, bo jest

    wspaniały człowiek ... Jeśli masz problem tutaj jest jego adres e-mail, aby go osiągnąć.

    dridahosaspellcaster@gmail.com~~dobj będziesz zadowolony, że tak.

    Uwaga: Może też doprowadzić do bogatych, leczyć HIV / AIDS, leczyć wszelkiego rodzaju choroby nowotworowej, zatrzymać

    od złe sny, sprawi, że w ciążę, jeśli nie masz dziecka i chroni przed

    źli porządku. skontaktuj się go dzisiaj i żyć hapilly zawsze.
         (dridahosaspellcaster@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  104. Ja kiedyś kupiłam w rossmannie dekoloryzator z Garniera... ale teraz go nie ma ;/ Nie wiem czy wycofali czy tylko w tych sklepach nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  105. czy jeśli raz zafarbowałam włosy na czarno i mam teraz 1cm odrost to pomimo to wyjdzie mi rudy bardzo boję się tego efektu ? proszę o odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  106. Pierwsza sprawa. Efassor jest środkiem profesjonalnym. Nie robi się dekoloryzacji jak zwykłego farbowania tj. nie zostawia sie dekoloryzatora na wlosach na okreslony czas tylko przez okreslony czas nalezy rekoma pasmo po paśmie przemasowywac dzieki temu farba schidzi rowno i jest przy okazji ogrzewane dlonmi. Efassor musi dostac cieplo zeby dzialal jak nalezy. I druga sprawa dekoloryzacje robi sie nawet kilkakrotnie w ciągu jednego zabiegu. Wlos rozjasnia sie do pewnego stopnia. Potem sie blokuje dlatego zmywamy dekoloryzator suszymy wlosy i nakladamy ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  107. Chciałabym zastosować dekoloryzator, ale mam wątpliwości, ponieważ od dawana nie stosuje do mycia włosów szamponu, tylko myję je sodą i nie wiem czy można zmywać ten specyfik właśnie sodą? Proszę o odpowiedź jeśli ktokolwiek orientuje się w temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Ja farbowalam renee blanche kupionym w stacjonarnym sklepie fale loki koki za 35 zł. Włosy były 3 tygodnie temu rozjasniane farba syjos 11 i wyszly rudo czerwone. Nalozylam na to 2 razy farbe ciemny braz i po dekoloryzatorze mam rudo brazowe. Po 45 minutach 5 myc szamponem do lupiezu. Szampon wysuszyl wlosy ale za to wlosy juz nie sciemnialy, teraz w piatek planuje zrobic kapiel rozjasniajaca z 15 gram rozjasniacza 15ml wody 6% i 15ml szamponu i 15 ml odzywki i trzymac to 30 minut. Pozniej chce dac na to joanne golebi popiel na zolte i joanne srebrny pyl na pomaranczowe. Troche glupio ale nie znalam sie.

    OdpowiedzUsuń
  109. Sciągałam ciemny brąz 9 lat farbowany i dekoloryzator renne blanche polecam nie zniszczył włosów fakt zdjął kolor nie tak ładnie jak u Pani na blogu ale dał radę niestety mimo wypłukiwania dziecięcym szamponem z naturalnym ph i płukanka wody z octem jabłkowym włosy trochę ściemniały ale nie do bardzo ciemnego a po nałożeniu farby blond migdał loreala włosy się przyciemniły na całej długości z czym się liczyłam ale nie są czarne.
    Fakt porządanego efektu nie uzyskałam ale spróbuje za jakiś czas ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  110. Witam. Mam pytanie bo w sobotę przymierzam się do ściągnięcia koloru z renee, czy wmasowałaś go we włosy od razu po całości czy najpierw odrosty a potem resztę włosów?

    OdpowiedzUsuń
  111. Ja rowniez sciągałam sama kolor preparatem Colour b4,znudzil mi sie moj bardzo ciemny brąz. W ogole nie zniszczylam swoich cieniutkich i delikatnych włosków,procedura byla prosta tylko dlugotrwala. Jedyne co, to po wypłukiwaniu trzeba nałożyc dobrą odzywke na 3 minuty, bo włosy są tępe i bez tego nie da się ich rozczesac. Wlosy po dekoloryzacji mialam marchewkowo rude, nalozylam na to zloty brąz na drugi dzień i bylam bardzo zadowolona. Nie zapłacę nigdy za taki zabieg u fryzjera, bo wszystkie dziewczyny mowią że to niszczy.I nie rozumiem fryzjerów w tym momencie szczerze mówiąc. ..jak nie umieją sciagac koloru swoimi metodami to lepiej by kupowali taki np colour b4. ..

    OdpowiedzUsuń
  112. A czy po tym dekoloryzacie można nakładać jaką chce się farbę blondynka brązy?

    OdpowiedzUsuń