piątek, 3 maja 2013

Nowa mascara L'Oreal Wings- Efekt motylich rzęs


 Witajcie !

Zapewne większość z Was już widziała w sklepach najnowszy tusz L'Oreala i ich reklamę obiecującą efekt zniewalającego spojrzenia motylich rzęs ;). Nie jestem zwolenniczką mascar L'Oreala i zawsze gdy na jakąś się skuszę to później gorzko tego żałuję.





 Do tej podchodziłam jak pies do jeża, ale jednak zaintrygowana niecodzienną szczoteczką jaką posiada ta mascara postanowiłam raz jeszcze zaryzykować. Nie zniechęciła mnie nawet reklama z Milla Jovovich która to dumnie prezentowała na ich reklamie motyle spojrzenie spod jakże pięknych sztucznych rzęs:).




No ale nic, byłam jej tak ciekawa że prosto ze sklepu szybciutko pomknęłam do domu aby od razu ją wypróbować. A że moje rzęsy stały się ostatnio słabe i mocno się przerzedziły to bardzo na niego liczyłam. I co ? niestety ogromne rozczarowanie, co ja się namęczyłam aby równo ją rozprowadzić, szczoteczka faktycznie wyciąga je trochę w bok i dosyć dobrze radzi sobie z wydłużeniem, ale ilość tuszu jaką nakłada rzęsy jest dla mnie kompletnie nie do zaakceptowania dodatkowo moje brzydko posklejał.



 Nie oczekuję nie wiadomo czego, lubię mieć po prostu dobrze wytuszowane rzęsy, pogrubione, wydłużone ale bez uczucia ciężkości a ten tusz tego mi nie dał. Jak dla mnie ekipa zajmująca się promocją tego produktu miała niezłą wyobraźnię, bo efekt jaki uzyskałam w niczym nie przypomina obiecanego lekkiego efektu motyla :).

 Może jest to tylko moje odczucie bo generalnie jeszcze żadna z ich mascar nie spełniła moich oczekiwań i na innym typie rzęs sprawdzi się o wiele lepiej.

9 komentarzy:

  1. widziałam reklamę tego tuszu! moim zdaniem Twoje rzęsy wyglądają ładnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Jeśli jeszcze nie zostałaś nominowana do Liebster Award to zapraszam, tu wszystko wyjaśniam:
    http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2013/05/liebster-award-moje-odpowiedzi-i-lista.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Buuuuuuuuu ... szkoda że zamiat milosci jest rozczarowanie :( ale szczoteczka jest intrygująca! !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta szczoteczka. A co do samego tuszu, to może jeden z tych,które muszą najpierw trochę poleżakować?

    OdpowiedzUsuń
  5. dostałam kupon zniżkowy na ten tusz, ale postanowiłam odpuścić ;) i chyba dobrze zrobiłam :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przemawiają do mnie te cudowności, bo niestety ale często okazuje się, że nimi nie są...

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie sprawdza się bardzo dobrze :)
    Podoba mi się kształt szczoteczki.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też się na niego napaliłam :-). Przeczytałam opinie na wizażu i pobiegłam do sklepu. Niestety meeeega rozczarowanie. Paskudnie skleja :-(. Dobrze że kupiłam na promocji -40% w rossmanie bo inaczej bym chyba była super wściekła.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. jest super rewelacyjnie wydluza i unosi rzesy!!!!

    OdpowiedzUsuń