wtorek, 3 grudnia 2013

Tusz Lancome Hypnose Star - Wcale nie taka gwiazda.


O to czy tusze firm produkujących kosmetyki luksusowe są lepsze czy gorsze od tych które możemy kupić w drogeriach typu Rossmann, można długo rozmawiać jedne i drugie mają swoich zwolenników. Miałam styczność z tymi i z tymi, osobiście uważam, że np tusze firmy Max Factor w niczym nie odbiegają jakością od tuszy np firmy Lancome, co więcej zdarza się że wręcz je przewyższają i wcale droższe nie znaczy lepsze a tańsze gorsze. Najlepszym przykładem jak stracić prawie 150 zł i nic nie zyskać jest ten oto tusz Lancome Hypnose Star.







Od producenta :

Uwodzicielskie pogrubienie i podkręcenie rzęs Gwiazda wśród tuszów do rzęs. Aby odtworzyć hollywoodzkie filmowe spojrzenie, Lancome dzieli się sekretem uwodzicielskiego wachlarza rzęs. Innowacyjna modułowa szczoteczka i i płynna formuła o efekcie diamentowej czerni « Noir Diamant » umożliwiają zmysłowe modelowanie rzęs. Olśniewający kształt opakowania w połyskującym étui zachwyca już na pierwszy rzut oka. Lancome kreuje dla gwiazdy tuszów do rzęs look godny czerwonego dywanu. Dostępna w kolorze Noir Midnight. 

Moja opinia : 

Niestety tusz nie zaskoczył pod żadnym względem. Produkt posiada bardzo ciekawą stożkowatą szczoteczkę która dobrze się operuje a i opakowanie zachwyca i wpada w oko. Cóż z tego jeżeli sam tusz nie nadaje się do niczego, na moich prostych, sztywnych i jak widać przerzedzonych rzęsach efekt po użyciu jest naprawdę opłakany. Rzęsy nie są specjalnie wydłużone i pogrubione za to posklejane niemiłosiernie. I nie jest to wina moich marnych rzęs bo inne tusze takiej masakry z nimi nie robią. Co do plusów to chyba tylko tyle, że zmywa się bezproblemowo, ma odcień pięknej głębokiej czerni i  piękne opakowanie. Do sztywnych, prostych i niebyt gęstych rzęs nie polecam ale może na innych faktycznie da gwiazdorski efekt ;).
 

10 komentarzy:

  1. Szkoda że tusz się nie sprawdził, nie lubię sklejonych rzęs więc nie jest dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że się nie sprawdził. Ja raczej wybieram bardzo tanie tusze i generalnie nigdy żaden mnie jeszcze nie zachwycił :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę sie wystrzegać jak ognia ;)

    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile ludzi tyle opinii, ja markę Lancome jak tusze z linii Hypnose bardzo sobie cenię! polecam również trochę obiektywizmu w wydawanych recenzjach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie ile ludzi tyle opinie a moje recenzje są zawsze rzetelne i obiektywne, więc nie rozumiem dlaczego drogi Anonimie zarzucasz mi jej brak ? Nie skrytykowałam całej marki Lancome i wszystkich ich tuszy, lecz tylko ten konkretny produkt a skoro u mnie wyjątkowo się nie sprawdził to niby dlaczego mam się nim zachwycać ?.

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś Lancome robił mascary..teraz to już nie to samo :/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też nie przepadam za tą mascarą, drogo i nie zbyt korzystnie wygląda. W ogóle ostatnio okazało się, że te drogie kosmetyki wcale nie są tak dobre jakościowo. Przerzuciłam się na tańsze i dalej jestem bardzo zadowolona a mój porftel nie cierpi, polecam np. Bell szczegolnie podkład i błyszczyk tint, tusz fajnie dziala taki japonski wyrób z Douglusa, nie pamietam nazwy marki ma kwiat w logo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też nie przepadam za tą mascarą, drogo i nie zbyt korzystnie wygląda. W ogóle ostatnio okazało się, że te drogie kosmetyki wcale nie są tak dobre jakościowo. Przerzuciłam się na tańsze i dalej jestem bardzo zadowolona a mój porftel nie cierpi, polecam np. Bell szczegolnie podkład i błyszczyk tint, tusz fajnie dziala taki japonski wyrób z Douglusa, nie pamietam nazwy marki ma kwiat w logo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No niestety ja też używałam tego produktu i nie byłam zadowolona. W ogóle kiedyś byłam przekonana tylko do produktów drozszych, że niby jakoś idzie w parze z cena, bardzo sie na tym przejechałam i teraz np. jestem w stanie polecić kosemtyk zakupiny w Biedronce :) A więc i tak zrobię polecam tusz Bell , mi sie super sprawdzam orzede wszsytkim nie skleja rzęs

    OdpowiedzUsuń